2014. október 30., csütörtök

Kislány torta


Elérkezett kislányom szülinapja, amire a fenti tortát készítettem el. Érdekes módon, amikor ebéd után az asztalra tettem a tortát, tűnt fel bennem és a többiekben is, hogy „nahát, a torta mennyire hasonlít a kislányomra!". Barna hajú, mosolygós és véletlenül épp rózsaszínbe öltözött aznap. 

A kislány torta így készült:
A piskótát egy nagy, négyszögletes tepsiben sütöttem meg, majd hosszában 3 részre vágtam. Így lett egy 3 emeletes torta. A felső sarkokat lekerekítettem, majd körülbelül a felső harmadnál szintén lekerekítettem belőle egy darabot – itt lettek a vállak.

A tortát vanília, csoki és eperpudinggal töltöttem meg, a felső rétegen úgy, hogy kirajzolódjon a haj, arc, ruha és a kezek. A szemeket, szájat nyomózsákkal rajzoltam fel.  A levágott piskótát összegyúrtam némi pudinggal és virágot formáztam belőle, amit felhelyezés után szintén lekentem pudinggal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése