2014. március 6., csütörtök

Méhecske torta


A piskótát kerek tortaformában sütöttem, majd a kép szerint kivágtam a méhecske részeit. Ha szükséges, nyugodtan készithetünk hozzá sablont is.

Egy tortatálon a helyére illesztettem az egyes részeket és megtöltöttem pudinggal.


A következő pudingokat választottam:
Vanília puding
0,5 l tej
40 gr kukoricakeményítő
1 teáskanál vanília aroma
1 tojássárgája
1 ek cukor
A hozzávalókat először kevés tejben csomómentesen elkeverem, majd hozzáöntöm a maradék tejet, végül sűrűsödésig főzőm.

Csokipuding
250 ml tej
20 gr kukoricakeményítő
kb 10 gr magas kakaótartalmú csoki
1 ek cukor
A keményítőt kevés tejben elkeverem, beleteszem a csokit és a maradék tejjel együtt felfőzöm.

A méhecske szárnya áfonyapudingból készült:
375 ml tej
30 gr kukoricakeményítő
100 gr mélyhűtött és felengedett áfonya
A hozzávalókat először kevés tejben csomómentesen elkeverem, majd hozzáöntöm a maradék tejet. Sűrűsödés után belekeverem az egész szemű áfonyát.

Kevés csokipudingot nyomózsákba töltve megrajzoltam a méhecske szemét, száját.
A csápok úgy készültek, hogy a maradék piskótát a szintén maradék csokipudinggal összegyúrtam, két golyót formáltam belőlük, majd fogpiszkálóra tűztem és a helyükre illesztettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése